Nabídka akreditovaných výcviků a kursů

Chatové poradenství I, Chatové poradenství II – 24 hodin (3. – 5. 2. 2023)
Z pohledu témat: techniky práce při poskytování služby, hranice, možnosti a specifika a náročné situace při realizaci poradenství. Kurz je koncipován tak, aby poskytl potřebný teoretický základ, současně však nabízí prostor pro dostatečný praktický nácvik chatové komunikace s klientem. Kurz lektoruj…

Telefonická krizová intervence – 120 hodin (17. 2. – 11. 6. 2023)
Účastníci se seznámí s obecnými charakteristikami krize a krizové intervence a s jejich aplikací v telefonickém kontaktu. Výcvik se zaměří na typologii kontaktů, etické,
metodické a provozní aspekty práce, právní a technické možnosti apod. Výcvik se bude věnovat rovněž možnostem práce s opakovaným klientem a specifiky práce s klientem s duševním onemocněním. Součástí výcviku je rovněž nácvik práce se sebepoškozujícím se a sebevražedným klientem.
Výcvik je prakticky zaměřen a primárně čerpá ze zkušeností konzultantů linky důvěry.
metodické a provozní aspekty práce, právní a technické možnosti apod. Výcvik se bude věnovat rovněž možnostem práce s opakovaným klientem a specifiky práce s klientem s duševním onemocněním. Součástí výcviku je rovněž nácvik práce se sebepoškozujícím se a sebevražedným klientem.
Výcvik je prakticky zaměřen a primárně čerpá ze zkušeností konzultantů linky důvěry.

Komplexní výcvik krizové intervence se zaměřením na děti a mládež – 160 hodin (18. 2. 2023 – 14. 1. 2024)
omplexní výcvik krizové intervence připraví odborníky na práci s lidmi, kteří zažívají obtížné životní situace a to v komunikaci po telefonu nebo tváří v tvář. Program Vás naučí pracovat s klienty napříč všemi věkovými skupinami, ale klade si za cíl vyzdvihnout témata, která nejvíce zasahují skupinu dětí a dospívajících.

Výcvik v chatovém a e-mailovém poradenství v kontextu krizové intervence – 40 hodin (26. – 28. 5. a 3. – 4. 6. 2023)
Výcvik je zaměřený na specifika krizové intervence a poradenství ve virtuálním prostředí. Jde o kombinaci výcviků v chatové krizové intervenci a poradenství a v e-mailovém poradenství v kontextu krizové intervence. Účastníci se seznámí s obecnými charakteristikami krize a krizové intervence a s jejich aplikací v prostředí internetu, se zásadami a principy e-mailu a chatu, jejich možnostmi a limity, typologií kontaktů, metodikou, etickými aspekty práce, technickými možnostmi apod. Lektoři přitom vycházejí z dlouholeté praxe linky důvěry.

Výcvik v komplexní krizové intervenci – 112 hodin – chystá se otevření na jaře 2023
Výcvik komplexní krizové intervence v pomáhajících profesích připravuje účastníka na krizovou intervenci v situacích, kdy je jí třeba. V rámci výcviku jsou účastníci seznámeni s prací krizového interventa se zaměřením na jednotlivé situace např. klient s depresemi, smutky, se sebevražednými sklony, rodina v akutní krize, … . Do výcviku jsou zařazeny bloky teoretického výkladu a praktických nácviků technik. Součástí kurzu jsou i sebezkušenostní bloky a supervizní bloky. Zaměříme se na krizovou intervenci face to face, krizovou práci po telefonu. Nástavbou je potom práce s maily a krizová intervence v chatu. Výcvik komplexní krizové intervence 112 vyučovacích hodin dále ke kurzu nabízíme : Výcvik v internetovém poradenství 24 vyučovacích hodin Chatové poradenství I. a II. 24 vyučovacích hodin. Celkem 160 hodin. Kurz je možné absolvovat zvlášť nebo dohromady.

REMEDIUM – Různé vzájemně navazující vzdělávací programy v oblasti krizové intervence
Občanské sdružení REMEDIUM Praha od roku 1998 vytváří prostor pro vzdělávání, podporu a pomoc v psychosociální oblasti. REMEDIUM Praha dává příležitost ke zkvalitňování života.

Nabídka kurzů | Sdružení Linka bezpečí
Učíme to, co umíme nejlépe. Všichni naši lektoři působili nebo působí na Lince bezpečí, která má největší počet klientů ze všech linek důvěry v České republice.Vše, co se od nich naučíte, je ověřené touto praxí.
Moravští lektoři – Výcvik komplexní krizové intervence – aktuálně bez vypsaného termínu
Výcvik komplexní krizové intervence v pomáhajících profesích připraví absolventa na aplikaci krizové intervence v sociálních službách. Výcvik zahrnuje mimo jiné i přípravu pro sociální služby telefonická krizová pomoc, krizová pomoc a intervenční centra.